LPfiction

Reviews

Standing in the middle by MissDomho

Add review

From: Taytay

Date: 2017-10-19

Chapter: 27

I love slash! Bennoda slash is amazing! You write it so well eeeeep lol!

I can't wait till the band finally knows. I love the slow pace in this. It's not rushed. It's amazing in its own pace<3

I love how they first met Chester was clever and romantic in a way when he literally fallen over heels for Mike haha.

I love this chapter. One of my favourite:)

From: SonataNocturne

Date: 2017-10-16

Chapter: 27

Nooooo! I can already feel the angst coming! Great great chapter, yay!

From: becisamonsta

Date: 2017-10-16

Chapter: 27

Damn!! They're going to tell the band?!! I wonder how that will go down? We already know Dave seems uncomfortable with the idea of them or maybe he will be okay? And Mike's going to tell Anna? Really?!! Damn I can't wait for shit to hit the fan. Fantastic writing as always, loved the slash was so hot!

From: angieliveshere

Date: 2017-10-16

Chapter: 27

So hot:) as always so well written as usual:)

I cannot wait to see the drama of or boys unfold! I hope they're wives won't be too mean but then again they did the unthinkable I really cannot wait to see how they would react and th band as well

I loved the flash back!! Was a really nice touch to the chapter, great start of how Chester met all the guys :)

Great chapter!

From: JessLP

Date: 2017-10-14

Chapter: 27

Damn that was hot!

I can't wait to see the reactions from the band and see what they have too say!

The flash back was a nice little touch too :) loved how they met was so sweet :)

From: derekbrad

Date: 2017-10-12

Chapter: 26

Yes! More slash, guess they're getting it out of their system since they have been so pent up for so long now I love this chapter I really liked the flash back it was so sweet how they met ^___^ so so many feels it really made me swoon like a little school boy and his big first crush.

Also I am ready for the drama! Release your inner angst girl, don't hold back. And as for the slash, was so hot! Every thing described was amazing:)

From: Bennoda4life*

Date: 2017-10-12

Chapter: 26

Fucking** I hate it when your phone autocorrects you like a dumb mofo >_____<'

From: Bennoda4life*

Date: 2017-10-12

Chapter: 26

THIS WAS FUCKING HOT!

First of all I really loved the flash back! It fit well! I loved seeing where their story first began in this story it was so beautiful to read, almost romantic actually:) Chester have self doubts and he Mike literally swooping in to catch him ;) omg he is so ducking hot in your story how did you possibly do that!

Also...please don't give up :( please don't leave this story. You've worked so hard on it to go to waste. It's a beautiful little angsty, mucho drama and romantic piece here.

Okay...

Now for the slash! Wow, you wrote slash so well. Almost need to take a cold shower now. Chester you little minx you ;) using your body as a weapon on Mike haha. Anyway great chapter!

From: SonataNocturne

Date: 2017-10-09

Chapter: 26

Oh oh oh! New chapter, whoooop! It was... errrm *blushing* hot. Like steaming hot. Lol. Loved it. And I have to thank you. Just got my first chapter published. Reading your stories is so inspiring that I decided it is time for me to try :)

From: becisamonsta

Date: 2017-10-07

Chapter: 26

Hot hot hot hot!

HOT!

This was perfectly romantic! So hot and well worth the wait :)I love it! I should bow to you :)

The pregnant bit was a nice comedy attribute to the chapter.

Thank you so much! Xo

From: Bennoda4life*

Date: 2017-10-07

Chapter: 26

Oh mee my god

This was so good! I don't know what to say the fact that this slash blew me away. You write so well when it comes to slash :)

Hahahah the knocked up bit was so funny to read love the little comedy bits you added in there. They are so hot in your story for their own good.

I look forward to see what Chester says to Mikes comment

From: JessLP

Date: 2017-10-06

Chapter: 26

The pregnant bit was the best lol! I needed a laugh and that line certainly did...wouldn't it be funny if he did get pregnant lmao I know it's not possible but man that would be funny!!

The slash was so yummy to read, had to like stop myself a few times to read it :)

Great job!

From: Taytay

Date: 2017-10-06

Chapter: 26

I also pointed out that I've rated this story. Forgot to mention it but yes this story deserve a rate.

From: Taytay

Date: 2017-10-06

Chapter: 26

Notible chapters.

1. I really love how you began this story and that is something that the boys all love which is performing.

4. The almost kiss! I was like st the edge of my seat thinking are hey going to kiss?

7. The ending was really hot, and they didn't even kiss...them sharing the weed like that was so nice to read ;) poor innocent Mike haha

8. The kiss! The first kiss!!

11. Damn! The kiss again that was so hot!

12. This chapter was amazing! I loved the slash I am such a slash whore...so yeah reading this made my mouth dry. You really know how to write slash it was so nice to read :)

14. Damn Mike! Saying that horny line to Chester choked me right up hah. This story is amazing I must point out as it is so realistic. I'm glad they had almost sex yeah...but I am glad that they're not like omg Mike I love you! I love you Chester. This story is so patient.

15. The kiss again! Shshdhshshshdh

Every chapter from 15 onwards, infact they all are it's just I wasn't able to review but I am glad this site is still up and running and that you can register.

The last chapter...wow...your slash was so well detailed. Wasn't too long in fact I could have read more hahah. The pregnant bit was a nice comical touch to all the romance gushy part.

Looking forward to your update

From: angieliveshere

Date: 2017-10-06

Chapter: 26

Omg!

This was amazing! It had everything in it plus more. Your writing is phenomenal and so well done, it felt so realistic, so beautiful! I like possessive Mike and romantic Mike, the candles bit...I wanted to squeal! The pregnant bit lmao I couldn't stop laughing and I love the bennoda reference!

I can't believe Mike had finally said I love you! It took my breath away!

Fantastic chapter once more again.

From: Bennoda4life*

Date: 2017-10-05

Chapter: 26

26

Hot***



Ummm...

This was.......

AMAZING!

You have no reason to be nervous because this was som really really hot slash here! It had everything in it to make a good first time :) it was romantic, I loved with Mike did for our special angel Chester (bless his soul) I love how patient he was with him. I love that every kiss they had made was so passionate and so raw it was so beautiful to read.

I love the pregnant bit I couldn't stop giggling hahaha and the bennoda reference was just the cherry on top lol!! Yes I probably would be hospitalised if I ever had witnessed that omg!

I am so happy Mike let go of his fear and told Chester he loves him. Everything leading up to that moment was just so nice to read. I hope Chester says it back....given the last time they did anything majorly sexual he ran away from Mike....

Thank you for the update

From: Bennoda4life*

Date: 2017-10-05

Chapter: 26

Chapter 25

I missed out on reviewing!

I love this chapter, Brad is the best in this story! Not because of the key ordeal although that was very thoughtful of him lol but I like that he understands Mike and Chester and that he's not there to pass judgement. Ahhh I will have Brad for myself and the bennoda boys can have each other.


I love the thing between Rob, Chester and Mike!! That was really hot to be honest in the back of my mind I was hoping a threesome lmao I am so dirty haha! But I would totally love to read that hahaha


The comment about Chester's pants I like almost collapsed...Mike is so hot in your story, he's got in real life obviously but the way you betray him in this is omg....Flails....I'm about to read the next part !

From: xX_LP4Life_05_Xx

Date: 2017-10-05

Chapter: 25

Oh my god yes! Lol. I loved this. So passionate. So them. The pregnant bit was a nice touch. And Mikey finally confessed. I love the cliff hanger. Can't wait for your next update :)

From: derekbrad

Date: 2017-10-05

Chapter: 25

Oh my god....

I am officially speechless! I can't breathe lol.......

This was so beautiful for starters. It was hot and so sweet! I love Mike so much asking Chester if he was going to be ok. The pregnant bit made me laugh haha!!!! The way you describe their slash scene was so unbelievable:)) like wow!

I love the mention of bennoda haha! I would pay to watch that omg! And yes! I would love to be in Mike's shoes but also Chester's shoes too ;)

I cannot believe Mike finally said the words that needed to be said, I hope Chester returns the words in the next chapter.

Thank you so much for your chapter I really needed this, it's been a crappy...shitty shitty day for me and reading this made me a happy little bennoda boy :)

From: SonataNocturne

Date: 2017-10-04

Chapter: 25

Hi, again. Here now. So ofcourse I will review. I love this story and waiting for an update!

Reviews 1 to 20 of 82