LPfiction

Reviews

MINE (Folie Ć  deux) by Penelope_Ink

Add review

From: Esmeralda

Date: 2018-04-18

Chapter: 22

Can you please just throw Sam in hell and let her burn to death? Can we bring the devil Chester from your other fic and make him destroy that evil bitch ??? She is really a horrible person, I can believe she even threaten the baby, I hate her so much!


Chester took a really bad decision here, the worst mistake ever, even if he cannot divorce her because she is pregnant, he should never ever go back to her and abandon Mike! God I feel so bad for Mike!! Chester just broke his heart, I don't know if they will be able to continue being friends after all of this.

From: SonataNocturne

Date: 2018-04-17

Chapter: 22

Chapter 22- That bitch! x( Poor Chester, can't believe it. She is so toxic and manipulative. Mike please help Chester!

From: SonataNocturne

Date: 2018-04-17

Chapter: 22

Dammit, missed a chapter again, argh.


Chapter 21- Chester is so caring <3 but then talking about Mike's ass! xD xD Fluffy ass! And next he is smart and concerning! Oh oh oh! Love Bullet With Butterfly Wing!! <3 o.O Well that was hot. And then more hotness. And the. WHAT THE FUCK SAM! O.O

From: Violet Raven

Date: 2018-04-16

Chapter: 22

And sorry I forgot to add - no, I haven't got any email. :/

From: Violet Raven

Date: 2018-04-16

Chapter: 22

Damn this bitch! She really is a personification of the devil! But as much as I hate her, I have to say that there is almost an admiration on my side. She's a genius when it comes to manipulation. You wrote her character so well.


I'm also glad that Mike got angry when Chester told him he's breaking up with him. Otherwise he would think that Chester just used him, and he would never know that it was because Samantha threatened to hurt the baby. I can't believe she would say that. I can't believe she would even think about that. What mother can do something so terrible?


My heart broke along with Mike's. And with Chester's too. What are they gonna do now? Not only they lost their newfound relationship, they also lost their friendship cause how could they continue being friends after all of this? And if they cannot be friends anymore, they cannot be two frontmen of Linkin Park anymore. The tension would be just too much. So LP is about to break apart anyway. Sam doesn't even have to give any filth to the media.


I think Mike and Brad should hire that hitman.

From: Stefuh

Date: 2018-04-16

Chapter: 22

What the hell, no, no, no, no, NO. I HATE HER. Sorry. I just... I'm so mad right now, and I'm crying because I'm heartbroken for Chester and Mike, I mean how could she say such things?! Hurting the baby?? She's insane. *takes a deep breath.* That was an amazing chapter, I'm just... pissed. I can't wait for the next update.

From: Samweis

Date: 2018-04-16

Chapter: 22

Nope... just nope... That was a wrong decision that Chester took there. He will be miserable and a miserable dad will not help anyone (and actually I'm still in doubt if she really is pregnant...). I hope he will recognise that soon before he hurts Mike even more. I mean, I understand that he feels responsible for the child and the threat makes him afraid of what is going to happen, but there needs to be another decision than going back with her!

From: ALifeForMusic

Date: 2018-04-15

Chapter: 22

Ugggh my heart is broken, but I love it. Nothing better than good sprinkle of angst before (hopefully) a happy ending. I really, really hope that Sam turns out to not actually be pregnant! I feel so sorry for Mike... the characters in this story are amazingly written, I love how you portray the relationship between Sam and Chester, how she manipulates him and he is kind of powerless against it, and Mike is the only ine that really sees whats going on. I love this, can't wait for the next chapter!

From: MissDomho

Date: 2018-04-15

Chapter: 22

I

A

B

S

O

L

U

T

L

E

Y

Hate her! Ahhh sorry for that just ahh, I can't believe that she would tear them apart like that. God poor! Mike I could see the moment where his heart just broke and fell into pieces because of her. And now Chester has to move back with the she devil! Gah :( I'm really sorry for my lame review, just on a lunch break and I realised you updated! So ofc I had to read <33 thanks for updating!!

From: malaiyas

Date: 2018-04-14

Chapter: 22

fksjngiodsbgosb NO. No, no, NO. UGH.


...NO NO NO NO NO NO


I'm not sure I have any other words. Ugh. No. Whyyyy!


I HATE HER! Dude, I hate her. Omg she's just SO horrible. What the actual fuck? What... uuuughhhh I don't understand!


I know this is the WORST review ever but it is an accurate depiction of my feelings while reading this. UGH. I hope a resolution is found soon because I cannot take this!

From: Alerion

Date: 2018-04-14

Chapter: 22

Oh my Gaaaaaaaawwwwwwwddddddd šŸ’”šŸ’”šŸ’”šŸ’”šŸ’”šŸ’”šŸ’” I'm soooooo brokenhearted for Mike, my goodness. I'm actually weeping over here.


I knew this wasn't going to go well and unfortunately, it's because Chester is so weak. How are they going to go on as a band if they don't fix this? I mean, they are going to fix this, right? When Mike started questioning Chester's love, I just wanted to hug him so tight, bro. TRAGIC!


And then Sam, ugh. That manipulative bitch. "Because he fucked me" Girl, when she said that to Mike, I wanted to collect that bitch and...

*deep, non-violent cleansing breaths*

I want to slap her, seriously. She's so crass and disgusting.


Gosh, I hope Chester wises up and leaves her bum ass for good.


How do you take me through so many emotions? Reading fiction, no less? Impeccable writing skills, that's how. šŸ‘šŸ‘‘


I know you can't rush this kind of genius (and I'm stoked to catch up on As You Wish) but update soon, pretty please? šŸ˜¢

From: lpfan503

Date: 2018-04-14

Chapter: 22

Let me preface this by saying-- yes, yes, this is an amazing chapter. It is written absolutely perfectly for getting across the emotions you are trying to convey.


Now, I will say my initial reaction to this chapter was "oh, fuck this." As usual, I read this with my hand pressed over my mouth, but this time was just so much more intense, it was like I was holding the vomit back. I still feel nauseated. I think I say it in every chapter she's in-- I HATE SAM to much. And honestly, for a minute, I had the thought- she's faking. She has to be faking. But the longer I read I realized, nope, you're gonna go for it. You're going to freaking go for it and gut us all along the way. I admire how you aren't afraid to make this hurt. Because it hurts. Watching Mike's confidence deteriorate over the course of the scene broke my heart. I think that was harder for me than watching Sam emotionally manipulate Chester. Of course, I understand we are supposed to feel worse for Chester, but Mike is my heart, so... I just cried with him in that whole ending scene. You got that desperation and heartbreak down. God. I just want to find him and hug him and tell him it will be okay because I KNOW you are not going to let Chester end up with that evil bitch. You just can't. But... I don't know how Mike can forgive him for walking away!! And this is going to hurt that band, because like Mike said, he can't pretend it never happened! Oh, God, this sucks so bad. I am well aware that I am reading fiction but I am sucked into this story like nothing else ever. And that's saying something, because I have intensely loved several stories on this site. I'm so emotional for Mike right now that I need a drink.


All of that to say- excellent chapter. The emotions are on point.

From: malaiyas

Date: 2018-04-14

Chapter: 21

21: FLUFFY ASS.


And they're just so cute. Ugh. I love how the sex didn't unfold perfectly on their first go. All the dialogue and communication along the way was so real. Just a really great depiction of what that would look like.


But god DAMMIT. SAM. THAT WRETCHED WOMAN. Oh my GOD. I hope she's lying and just being a pain in the ass, but I doubt it. Idk. The talk earlier about wanting to have a baby gives me doubts that any good can come from this. DEPLORABLE!

From: malaiyas

Date: 2018-04-14

Chapter: 21

20: I get what the guys are saying about the media interpreting them as cheating, but it's also just like... UGH FUCK SAM. Which is, of course, irrelevant to the media. But ugh fuck her.


And that blowjob! I love the slow progression of their relationship in this, how they didn't just "jump right in" here.

From: becisamonsta

Date: 2018-04-14

Chapter: 21

The ending! No no nooooo!!!! Noo go away Sam ffs:( the beginning was so sweet and beautiful

From: Samweis

Date: 2018-04-13

Chapter: 21

That was a really mean cliff-hanger :D Can you pleeeease make Sam lie? She is just making this up, isn't she? If I would be religious I would probably pray now (sadly I'm not, so I have to trust you :P).


Until the last part it was a really nice chapter, and I agree: nice ass!

From: AaronShinoda

Date: 2018-04-13

Chapter: 21

The slash was amazing and well paced I loved seeing how nervous they were haha it was cute and endearing. I can't believe the ending, Sam makes me wild that I can't even comprehend what the fuck is going on now lol. Thanks for sharing! ā¤

From: Stefuh

Date: 2018-04-13

Chapter: 21

Oh my god this chapter was sooooo amazing!! I'm so sorry it took me so long before reading it!! But I loved how Mike and Chester waited to be ready for their first time, it's true that it would have been weird for them to do it while being at an hotel, and that was so hot and amazing and oh my god them singing to help Mike relaxed and Chester so concerned. And all that talk about Jaime!! I'm so glad Mike convinced him to go see his son, awwww.vā¤ And the f*cking ending ahdjksjakak of course Sam is pregnant.... Jesus. Update soon please!!

From: MissDomho

Date: 2018-04-12

Chapter: 20

AHHH I LOVE THIS! I love this story! It really does lift my spirits up especially when I have had a stressful day! The slash was just...what can I say?! Hot! Yet funny! And I love the dedication because damn right it's true! His ass is a beautiful ass lol xx you write it so well :) the end part omg! Didn't think I would see her argh! She's ruining everything now that she's pregnant?! Oh god wtf?!! NOOO ;( thank you for sharing this wonderful chapter xxx

From: Esmeralda

Date: 2018-04-11

Chapter: 20

This was super hot and sweet and I loved it! Thank you so much for this chapter! I've been lurking in this story lately without leaving any reviews, sorry about that lol, but I've enjoyed each chapter.

The slash scene was well done and realistic, and I liked the idea of mike bottoming. The singing was amazingly integrated into the sex scene, really really nice. Made it even hotter.


In regards to Sam, I hate her so much!! Even in RL I dislike her, I remember The first time I saw pictures of them together, Chester was so good looking and she looked really ugly and much older than him.. smh Ugh this is Chester's worst nightmare. Pregnant!! Now he won't be able to divorce her, Poor Mike.. please update soon! I'm biting my nails.

Reviews 1 to 20 of 223