LPfiction

Reviews

Drawn to you by JellyfishLP

Add review

From: Esmeralda

Date: 2019-01-29

Chapter: 1

This was such a cute first chapter.. I do hope you can continue and this is not just a one shot. Lovely scene between the young artist and his handsome model.. such a great start. hugs!!

From: L.Phoenix

Date: 2019-01-24

Chapter: 1

Omg this so adorable!!!! Mike focusing on not focusing on Chester’s crotch! Lolol!!! Omg and that last line killed me!!! Soooo cute!!! I want to see how Chester reacts to that comment! Give us more please!

From: Penelope_Ink

Date: 2019-01-23

Chapter: 1

This was really cute! Aw Mike. I feel his pain. What a task, to be asked to not only draw a naked man, but it's CHESTER. Chester with a cute belly button :) This would be a cute one shot, but I can see it as a chapter story, too. I'm curious to know more about Chester - just like Mike! I love stuff that's different, and so far this is headed that way, so keep up the good work :) I'm ready to see these two learn more about each other.

From: mermaid_life87

Date: 2019-01-23

Chapter: 1

Omg, that last line is too friggin' cute! :D lol Made me laugh. Poor Mike haha Really curious to see what you do with this! Oh, and shy Mike is adorable! *sighs* This review is kinda like all over the place but just know I absolutely adored this. :)

From: becisamonsta

Date: 2019-01-23

Chapter: 1

I, uh, NEED MORE! This is the perfect balance of hot/adorable Mike aka dark haired beauty haha 🤣... my body is ready for what you are about to do with this story and I cannot wait :)

From: Samweis

Date: 2019-01-22

Chapter: 1

The last sentence just cracked me! I mean... how adorable is that?! The most awkward thing you can probably say but at the same time just so damn cute! Ok, Mike could have complicated Chesters's (?) dick, as he did in his head, but luckily he settled on the belly button ;)


Nice start, I can feel the slight nervousness in every sentence and I picture Mike with red cheeks and shaking hands, looking away again and again shyly. Sigh. 17-year-old-and-overwhelmed Mike is great!

From: lpfan503

Date: 2019-01-22

Chapter: ?

BAHAHAHA! Omg! I love this so much! Pleeeeease do more. Teenage Mike drawing nudes, and his first nude is Chester. God. I love it. All I can do is giggle. 😂 If you want to talk ideas in continuing, shoot me an email. I think this is a great start!

Reviews 1 to 7 of 7